Aktualności

Spółka Święty Wojciech Dom Medialny wyróżniona Diamentem Forbesa 2018


Spółka Święty Wojciech Dom Medialny została wyróżniona w prestiżowym rankingu Diamenty Forbesa 2018 i znalazła się w grupie polskich przedsiębiorstw najszybciej zwiększających swoją wartość w latach 2014-2016.

Diamenty Forbesa 2018 przyznane zostały w oparciu o dane dotyczące m.in.:
• poziomu sprzedaży,
• zysku netto,
• wartości majątku trwałego,
• zapasów,
• należności,
• oraz nakładów na inwestycje.

TRADYCJA, DOŚWIADCZENIE I ROZWÓJ
 
Święty Wojciech Dom Medialny jest jednym z najstarszych działających polskich wydawców. Celem zmian, które przeszła Spółka w ostatnich latach, jest budowa nowoczesnej, katolickiej firmy, która będzie jednym z liderów w zakresie komunikacji wspierającej ewangelizację, przy wykorzystaniu różnorodnych mediów.
 
Nieustannie rozbudowujemy swoją ofertę wydawniczą, wzmacniamy tytuły prasowe, dostosowując je do zmieniających się potrzeb, poszerzamy ofertę w zakresie multimediów oraz profesjonalizujemy działania w zakresie komunikacji – mówi ks. dr Tomasz Siuda, Prezes Zarządu.
 
WIELE OBSZARÓW DZIAŁANIA, JEDNA MISJA

Święty Wojciech Dom Medialny to Spółka zatrudniająca ponad 100 pracowników, która oferuje szeroki wachlarz produktów dla dorosłych i dla dzieci,  ze szczególnym uwzględnieniem rodzin, księży i katechetów. Nasze główne marki to Wydawnictwo Świętego Wojciecha oraz tygodnik Przewodnik Katolicki. Portfolio stanowią także trzy pisma: miesięcznik dla dzieci Mały Przewodnik Katolicki, Króluj nam Chryste dla ministrantów oraz Biblioteka Kaznodziejska adresowana do księży. W przestrzeni internetowej zapraszamy wszystkich naszych czytelników do księgarni internetowej swietywojciech.pl, a katechetów do strefakatechety.pl.

Święty Wojciech Dom Medialny oraz wszystkie jego marki pragną towarzyszyć w codziennym życiu Polaków, pomagać w szukaniu odpowiedzi na ważne pytania, ale także przychodzić z pomocą w poszukiwaniu oraz pogłębianiu wiary, w podejmowaniu codziennych decyzji. Tę misję staramy się realizować w sposób odpowiedni do oczekiwań naszych odbiorców i wykorzystywać w tym celu  różnorodne kanały komunikacji. Nasze produkty i treści dostępne są więc zarówno w wersji drukowanej i audio, jak i e-booków, multimediów oraz video. Komunikujemy się nie tylko poprzez media drukowane, radio czy telewizję, ale z sukcesem docieramy do naszych odbiorców poprzez media społecznościowe i szeroko pojętą obecność w Internecie.

Prowadzimy sprzedaż w nowoczesnych kanałach dystrybucyjnych, a poprzez sieć przedstawicieli handlowych docieramy również do prywatnych i mniejszych księgarń na terenie całej Polski.

120-letnia działalność naszej Spółki miała znaczący wpływ na rozwój ekonomiczny i społeczny Polski, dlatego jesteśmy dumni mogąc kontynuować realizację misji nie tylko poprzez działalność gospodarczą, ale także wspierając różne  inicjatywy kulturalne, edukacyjne i społeczne.

NA STRONIE MIESIĘCZNIKA FORBES

Więcej informacji o Diamentach Forbesa 2018 przeczytać można tutaj:
https://www.forbes.pl/diamenty/2018/artykuly/jak-powstawaly-diamenty-forbesa/m6k3yne
 
Święty Wojciech Dom Medialny sp. z o.o. z Diamentem Forbesa 2018:
https://www.forbes.pl/diamenty/wizytowki/2018/swiety-wojciech-dom-medialny